- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.cooltovka.cz jehož provozovatelem je Radka Čumpelíková IČ: 05887151. Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
Vymezení pojmů
Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.
Kupujícím spotřebitelem, nebo jen spotřebitelem je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.
Prodávající je Radka ČumpelíkováIČ: 05887151 Plzeň 2-Slovany, Francouzská třída 1909/49, PSČ 32600, zapsán v registru živnostenského úřadu Magistrátu města Plzně, spisová značka SZ MMP/060680/17
1. OBJEDNÁVKA, NÁKUP
Objednávky na internetovém obchodě www.cooltovka.cz jsou prováděny bez nutnosti registrace. Tyto obchodní podmínky jsou přístupné v menu na úvodní straně e-shopu www.cooltovka.cz. Uživatel kliknutím na tlačítko "odeslat objednávku" potvrzuje, že se s následujícími obchodními podmínkami seznámil a že s nimi v plném rozsahu souhlasí. Tyto obchodní podmínky Vám budou také zaslány elektronicky v potvrzovacím emailu.
.
2. PŘIJETÍ A VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY, KUPNÍ SMLOUVA
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí, nebo nedodává, nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné.
3. PŘIJETÍ A VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY – DOBÍRKA
V případě volby kupujícího objednání/zaslání zboží na dobírku si před odesláním zboží prodejce vyhrazuje právo telefonicky kontaktovat kupujícího pro potvrzení platnosti objednávky. V případě zaslání zboží na dobírku je zákazník povinen zásilku převzít.
4. STORNO OBJEDNÁVKY
Pokud kupující provede storno objednávky do 12 hodin od objednání, považujeme objednávku za zrušenou (pokud již nedošlo k odeslání zboží). Storno objednávky zašle kupující e-mailem, případně informuje prodávajícího o stornu telefonicky a po té potvrdí písemně (e-mailem). Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky. O přijetí objednávky jste automaticky informováni elektronickou poštou / e-mailem.
5. DOSTUPNOST ZBOŽÍ
Dostupnost zboží je uvedena přímo v detailu položky. Zboží „skladem“ obdržíte do 1-5ti pracovních dnů, rychlost dopravců bohužel neovlivníme. Může se stát, že zboží vyprodáme, tehdy je u konkrétní položky uvedeno „není skladem“. V tomto případě je možné zboží objednat po domluvě s prodávajícím s termínem dodání 30-ti pracovních dnů a to tehdy, pokud mají naši dodavatelé zboží i nadále skladem. V opačném případě je zákazník co nejdříve informován.
6. DRUHY DOPRAVY (PŘEPRAVCI)
Zásilkovna
PPL
Packeta SK
Ceny viz sekce platba a doprava:
http://www.cooltovka.cz/CESKA-REPUBLIKA-a1_2.htm
http://www.cooltovka.cz/SLOVENSKA-REPUBLIKA-a1_1.htm
Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, kontaktujte nás na emailové adrese info@cooltovka.cz
7. CENY
Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv změnit ceny v obchodě bez předchozího upozornění zákazníků. Ceny uváděné na internetových stránkách jsou vždy platné a závazné v okamžik uskutečnění objednávky. Objednáním zboží již změna ceny v internetovém obchodu nijak neovlivňuje cenu, která byla uvedena v objednávce.
8. ZPŮSOB ÚHRADY
Platba převodem
Pokyny k platbě (vše uvedeno také v objednávce),objednané zboží Vám zašleme zvoleným přepravcem ihned, jakmile bude platba přijata na náš účet.
ČÍSLO ÚČTU: 1595365010/3030
VARIABILNÍ SYMBOL: Uveďte číslo Vaší objednávky
ZPRÁVA PRO PŘÍJEMCE: Uveďte své jméno
Platba online kartou
Bezpečná platební brána společnostiComGate Payments, a.s. - https://www.comgate.cz/cz/
Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s.
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Platba dobírkou
Platba dobírkou pouze ČR, objednané zboží vám zašleme zvoleným přepravcem a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti či kartou. Kupující je povinen zásilku převzít.
9. ZÁRUKA
Daňový doklad Vám bude doručen elektronicky na uvedený email před expedicí zboží. Záruční lhůta začíná převzetím objednaného zboží. Záruční lhůta je 24 měsíců.
10. PRÁVO SPOTŘEBITELE ODSTOUPIT OD SMLOUVY
U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Odstoupení od smlouvy kupující spotřebitel prodávajícímu zašle, nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. Proto prosím vyplňte „Formulář pro odstoupení od smlouvy“, který naleznete ZDE
Prodávající je povinen kupujícímu spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího spotřebitele přijal, nedomluví-li se na jiném způsobu úhrady.
Jestliže kupující spotřebitel zvolil pro dodání zboží jiný, než nejlevnější způsob přepravy, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy je kupující spotřebitel povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující spotřebitel. S vrácením platby může prodávající počkat do té doby, než obdrží od kupujícího vrácené zboží.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst jej od vrácené částky.
Adresa a kontakt pro vrácení zboží je: Radka Čumpelíková - Cooltovka.cz, Francouzská třída 49/1909, 326 00, Plzeň. Email: info@cooltovka.cz, tel.č 724942413
11. REKLAMAČNÍ ŘÁD
Jakost při převzetí
Pokud má převzaté zboží v době, kdy kupující věc převzal, nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
Kupující spotřebitel může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to v povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující spotřebitel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí zboží kupujícím spotřebitelem, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Prodávající není povinen nároku kupujícího spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že kupující spotřebitel před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující spotřebitel v těchto případech právo na přiměřenou slevu.
Zákonná práva z vad
Kupující spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí
Kupující podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, kterou měla věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího podnikatele založí i vada později vzniklá, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.
Kupující je povinen oznámit vadu prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit.
V této lhůtě je kupující spotřebitel oprávněn uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
- odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
- bezplatné odstranění vady opravou;
- přiměřenou slevu z kupní ceny,
- vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující spotřebitel nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující spotřebitel uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
Vyřízení reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady, je kupující povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo (způsob vyřízení reklamace) si zvolil.
Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí.
Reklamaci kupujícího spotřebitele, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím spotřebitelem písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout.
Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.
U oprávněné reklamace náleží kupujícímu spotřebiteli náhrada účelně vynaložených nákladů.
Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato.
Adresa a kontakt pro reklamované zboží je: Radka Čumpelíková - Cooltovka.cz, Francouzská třída 49/1909, 326 00, Plzeň. Email: info@cooltovka.cz, tel.č. 724942413
Reklamační formulář ke stažení ZDE
12. ŘEŠENÍ SPORŮ
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.
Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
13. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy.
Správcem osobních údajů ve vztahu k tomuto e-shopu je Radka Čumpelíkova, Plzeň 2-Slovany, Francouzská třída 1909/49, PSČ 32600, IČ: 05887151
Vaše osobní údaje zpracováváme pro následující účely:
- Vyřízení objednávky a řešení případných reklamací.
- Abychom Vám mohli odesílat objednávky a zajistit efektivní vyřešení vašich případných požadavků a reklamací, zpracováváme vaše jméno a příjmení, doručovací adresu, e-mail, telefonní číslo, číslo bankovního účtu, objednané zboží a jeho cenu.
- Právním důvodem tohoto zpracování je plnění smlouvy. Uvedené osobní údaje za tímto účelem zpracováváme po dobu trvání záruční doby, tj. nejméně po dobu 2 let.
- Zasílání newsletteru a obchodních nabídek. Abychom vás mohli informovat o aktuálních nabídkách a slevách, zpracováváme vaše jméno a příjmení a e-mailovou adresu. Právním důvodem tohoto zpracování je váš souhlas, který nám poskytujete dokončením objednávky a který můžete kdykoli odvolat písemnou formou na emailovou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy.
14. POUŽÍVÁNÍ MATERÁLU Z WEBU WWW.COOLTOVKA.CZ
Jakékoliv použití obsahu, části, nebo celku, zejména šíření obrázků, fotografií, nebo textů z webu www.cooltovka.cz ke komečním účelům je bez předchozího písemného souhlasu od firmy Radka Čumpelíková ičo: 05887151 zakázané. V případě porušení těchto stanovení za účelem dalšího prodeje, budeme účtovat jednorázový poplatek ve výši 2.000Kč pro každý obrázek, nebo fotku, a za každý další den neoprávněného užívání částku 200kč, nebude li tento materiál odstraněn.
15. RECENZE
Veškeré zobrazené recenze jsou z portálu Heureka.cz od ověřených zákazníků, kteří si nakoupili zboží na našem eshopu.
Hodnocení s odznakem Ověřená recenze pochází od zákazníků, kteří u nás v minulosti prokazatelně nakoupili. Objednávky Heureka.cz páruje s účtem registrovaného uživatele, který u nás nakoupil, nebo s e-mailem zákazníka, který eshop hodnotil na základě e-mailové výzvy obdržené po nákupu produktu. U ostatních recenzí bez odznaku nedokážeme nákup ověřit, ale pochází od registrovaných zákazníků. Celkové hodnocení Heureka.cz počítá aritmetickým průměrem všech hodnocení. Žádné recenze nemažeme a zobrazujeme všechna pozitivní i negativní hodnocení.
16. OSTATNÍ
a) Dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy, je kupující povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil. Pokud nedojde k navrácení ze strany kupujícího, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.
b) Produktové fotografie umístěné na webu www.cooltovka.cz se mohou drobně lišit od reálného produktu, a to zejména v odstínu barev.
17. DOPORUČENÍ PRODEJCE K POUŽÍVÁNÍ ZBOŽÍ
Kabelky / Batohy - používejte pouze k danému účelu a nepřetěžujte je. Kabelka/městský batoh je výrobek, který je určen k přenášení lehkých předmětů a věcí např. peněženka, klíče, mobilní telefon, brýle, menší a lehčí tiskoviny (drobné časopisy, nikoliv těžké knihy nebo objemné sešity). Kabelky/městské batohy rozhodně není vhodné používat jako nákupní tašky. Nosnost kabelky/městského batohu je cca 2 kg (dle typu). Přetěžování kabelek/batohu může vést k popraskání uší, nebo jinému poškození konstrukce uší kabelky, dále k vytržení, vypárání, nebo popraskání úchytů uší kabelky, nebo k prasknutí, či poškození kovových karabin na uších kabelky.
Kabelky/batohy chraňte před mechanickým poškozením. Jedná se především o poškození spodních částí kabelky, exponovaných míst na bocích kabelky, nebo i vnitřní části kabelky odřením či poškrábáním o jiné předměty. Může jít o poškrábání o součásti vašeho oděvu (kovové pásky, hodinky, náramky, pouzdra na mobilní telefony, spony u kozaček, apod.), jiné materiály (zdi, ploty, dopravní prostředky, nábytek, apod.). Dejte též pozor při odkládání kabelky/batohu na drsné povrchy, které mohou poničit spodek kabelky. K mechanickým součástem kabelky (zipy) se chovejte přiměřeným způsobem. Zipy zavírejte a otevírejte plynule bez trhavých pohybů a bez použití velké síly.
Kabelky, tašky, batohy, zbytečně nevystavujte prudkému dešti, sněhu, nebo jinému agresivnímu prostředí, které může trvale poškodit vzhled tašky a deformovat její tvar. Při nadměrném provlhnutí může kabelka způsobovat částečné zabarvování. Kabelky s kamínkovými aplikacemi a doplňky nedoporučujeme vystavovat vyšší vzdušené vlhkosti - kamínky jsou lepené a může dojít k vypadnutí, které nelze v případě nedodržení doporučení uznat jako reklamaci. Kabelka s lakovaným povrchem a kabelka/taška/batoh s pvc není vhodná k užití při nižších teplotách pod 5 stupňů celsia a je zcela nevhodná pro nošení při teplotách pod 0 stupňů, při kterých se stává povrch kabelky křehčí a může dojít k praskání materiálu kabelky. Prodejce nenese odpovědnost za změny vrchního materiálu kabelky vlivem nevhodných klimatických podmínek. PVC kabelky je třeba užívat se zvýšenou patrností, a ohledem na použitý pvc materiál. PVC kabelka má výrazně nižší životnost. Proutěné a lýkové kabelky mají zvýšenou citlivost na vlhko a nesmí se promáčet, proto rychlejší přirozené opotřebení materiálu není závadou. Textilní kabelky a tašky lehce čistit silonovým kartáčem, případně saponátem, ale nepromáčet. Čistící prostředky na textil oživí barvy a částečně zamezí ušpinění. Kožené kabelky/tašky chránit před promočením, odstranění mokrých skvrn: navlhčit parou nebo rozprašovačem, nechat pomalu uschnout při pokojové teplotě. 1-2x ročně ošetřit odpovídajícím krémem.
- U kabelek s ozdobnými přívěsky a s kovovými aplikacemi, je třeba chránit před nárazy, které můžou způsobit poškození, nebo odtržení přívěsku nebo kovové aplikace kabelky. Doporučujeme tedy dbát na správné uložení kabelky (na stojánek nebo háčky), protože mechanická námaha těchto částí kabelky (přívěsků, kovových aplikací) může vést k porušení povrchu přívěsku a jeho pozdějšímu rezivění. Zároveň nesmí přijít přívěsky a kovové aplikace na kabelce do styku s vodou, deštěm, sněhem, vlhkem a nedoporučujeme je nechávat na přímém slunci.
Šátky / šály – Uložte šálu mimo přímé sluneční světlo. Chraňte svůj šál před chemikáliemi a teplem. Příliš mnoho přímého slunečního světla může způsobit vyblednutí barev. Chemikálie, tzn. i parfémy, nestříkejte přímo na šálu, mohou se objevit skvrny. V případě praní použijte jemné prací prostředky (doporučujeme šampón na vlasy či přípravek na jemné prádlo), nepoužívejte aviváž. Praní v ruce - pouze ruční praní při maximální teplotě 30°C. Šály se nesmí sušit v bubnové sušičce. Žehlení - maximální teplota 100˚C
Bižuterie - je většinou velice křehká a při neopatrném zacházení se může poškodit nebo dokonce i rozbít. Proto vždy chraňte své šperky před kontaktem s tvrdými předměty, zejména to platí u prstenů a náramků. Také si sundávejte šperky před koupáním, sprchováním, mytím nádobí a podobnými činnostmi, při kterých bižuterie přichází do styku s vodou, aby nedošlo k poškození jednotlivých dílů. Nikdy neponechávejte dočasně odloženou bižuterii na přímém slunci.
Odkládejte šperky před spaním, při sportování nebo fyzické námaze, zabráníte tím mechanickému či povrchovému poškození výrobku. Vyvarujte se kontaktu s chemickými prostředky. Působením některých laků na vlasy, parfémů, krémů, mořské vody, chlóru a jiných chemikálií může dojít k poškození povrchové úpravy šperků. Nepoužívejte bižuterii v prostředí s výskytem síry a jódu – lázně, minerální prameny…
Životnost šperků prodloužíte, když budete uchovávat bižuterii v krabičce nebo sáčku, nejlépe odděleně od ostatních. U některých osob s velmi agresivním potem, u osob nemocných nebo osob, které používají léky, může dojít k narušení a změně vzhledu povrchu kovových dílů. Doporučuje se šperky pravidelně čistit. K čištění stříbrné bižuterie používejte jemnou čistící tkaninu, tekuté roztoky nebo krémy určené pro čištění stříbra. Pozor k čištění rhodiovaných výrobků tyto abrazivní materiály nepoužívejte, na ty se doporučuje měkký hadřík namočený ve vlažné (nikde ne horké) vodě s přídavkem saponátu.
Při oblékání si připínejte bižuterii jako poslední věc, až po použití všech krémů, parfémů a laků na vlasy. Naopak při svlékání sundávejte bižuterii jako první. Řetízky, náramky a náušnice se mohou zachytit o látku a poničit tak nejen látku, ale i bižuterii, případně způsobit poranění.
© 2023 - 2024
Děkujeme Vám za čas, který jste věnovali přečtením těchto obchodních podmínek.
Vaše COOLTOVKA.CZ
PROVOZOVATEL
COOLTOVKA.CZ - Radka Čumpelíkova
Plzeň 2-Slovany, Francouzská třída 1909/49, PSČ 32600
Email: info@cooltovka.cz
Tel.č. 724942413
IČ: 05887151
Nejsme plátci DPH
Radka Čumpelíková je zapsána v registru živnostenského úřadu Magistrátu města Plzně, spisová značka SZ MMP/060680/17